Friends, Just Feel Better... =D

Berdebar



Assalamualaikum semua pembaca.. Ewaaahhh...

Cuti semakin singkat.... Boleh dibilang dengan jari sahaja.... 8.9 tarikh sangat mendebarkan.... bukan kerana result, hehehehe... Tapi nak masuk UNIVERSITI... ok ok ok.... Cukup sudah.. Ini bukan pertama kali.....

Medical checkup 27 Ogos ini, harap aku sihat sahaja... Aminnnn....

Erm hurm Sighhh Sighhh... Mengeluh! Mengeluh!.....
Sebenarnya aku berdebar untuk hadapi hidup semakin payah ni.... Aku membelek-belek subjek bakal aku pelajari... Aku terbaring sebentar sehingga sukar untuk melelapkan mata.... Kadang-kadang aku terfikir, adakah betul keputusan yang diambil??? Adakah sebenarnya ini yang aku layak?? Adakah ini course yang aku impikan selama ini??? ADAKAH bermain di minda....

Aku juga berdebar siapakah bakal duduk sebelah aku bila di dalam kelas??? Adakah insan itu seperti kawan-kawan semasa DIPLOMA??? Adakah dia pemalu seperti Zaty? Adakah dia kuat seperti Lala?? Adakah dia gila seperti Nadiah? haha... Dan adakah dia seperti Hanis yang suka melayan diriku yang aneh ini?... Wuarghhhhhh.............. Harap insan itu 4 in 1... Hahahah....

Aku juga berdebar siapakah sebilik dengan aku..... Adakah dia Hajar atau orang lain... Ini yang aku serammmm macam Conjuring... Ok merepek..... !

Aku juga juga juga berdebar bila pasal makan... hahaha... Serius aku taknak KURUS.. Ok ini TIPU..... Pelajar sana kata makanan mahal tak macam Seri Iskandar yang sungguh seri pandangannya #ehhhh.....

Dannnnn berdebar bila balik..... Eleleleleleleh.. Padahal suka giler.... Telefon AYAH... Dah sampai ambil aku... MUHAHAHA.. Gelak jahat... Balas dendam balik... Dulu deme selalu wat aku jealous giler bila time balik... Asal cuti je balik..... Grrrrrr.....

Okeh ini sahaja yang dapat aku taip... Sebenarnya banyak lagi... hehehe....

Rindu kome... Arghhhhhhhh.........