Friends, Just Feel Better... =D

Tips orang yg akan jaga hati kita.. ahaks


Assalamualaikum kawan2...

Wah kul 4.09 am sudah.... aku terbangun dengan sendiri nya.. (Allah swt yg kejutkan aku)... alhamdulillah selesai solat sunat tahajjud n solat hajat... hari nih aku tak mengaji plak... (mcam mana nak dapat suami yg soleh)... Adoi..

Tadi aku usha2 belog orang... Ada yg pasal intersesi n kawan...
Paling banyak KAWAN lah... Apsal banyak kawan2 kuat touching nih... =.=''

AC4F

Semalam aku deactive facebook... tetiba je en... Aku tak sanggup da nak stalker orang.. HAHA.. lawak!.. Aku malas nak tertanya2 dah.. Orang wat status pelik2 mesti aku tertanya2... haha.. bila aku tanya, orang cakap takda pape... adeh, bek takyah wat status... =.='' (padahal aku pun sama) ahaks...

Selama aku duduk di rumah tanpa buat apa2... aku teliti punya teliti... tak lebih tak kurang 5, 6 orang post pasal penat jaga hati kawan.. aik aik aik??

Ye, kadang2 aku pun begitu..
Aku ada tips mcam mana nak biar kawan pkir pasal kita?? ahaks..

BFF <3

1. Jika kita da tak tahan sngat dengan perangai jual ikan dia uh, kita wat2 tak layan bila dia cakap.. dan dan dia tanya KAU KENAPA?? Care ar tuh en...

2. Dalam kelas, wat2 cari kawan lain.. tanya soklan kat kawan lain..

3. Bila nak makan, takpe r aku nak makan dengan rumet.. ececeh sebelum nih en kita slalu makan dgan dia..

PERGHH kotor gler tips aku bai.... huhuhu...
Senang cite kita POST MORTEM... Apa ituh?? Masa aku hoki f4 n f5 slalu kena.. supaya kita dah takda kata mengata di belakang...

Maksudnya kita bincang, apa yg berlaku hari ini.. mang jujur tahap jujur lah... Mula2 kecut gak... tapi masing2 takleh terasa.. masa tuh lah bomb sama bomb.. last2 kita salam2.. kita kosong lah...

Aku ngat nak buat lah... aku tak sanggup jugak... Budak Sekolah dengan sesetengah budak U mang sangat berbeza, ke semua dah matang eh?? tapi nak kata matang.. jujur aku cakap kawan aku kat sekolah aku tak macam budak kat U..  aku berubah sebab budak U lain sangat...Mereka membuat kan aku rasa nak menangis, benci diri sendiri.... MAYBE SUMUA PANDAI2 KOT... Dah dah... SEKIAN, TERIMA KASIH..