Friends, Just Feel Better... =D

MUET... Arghhhhh.......



Assalamualaikum wbt...

Adeehhh... Takotnya.... Aku tak bersedia lagi..... MUET bakal menghantui aku... Grrrrrrrr............. Kenapa aku takot?? sebab nya aku tak pandai speaking... waaaa... baca pun tergagap2... Essays?? Rasa pening pun adoi mcm gambo kat bawah nih... aku takut jadik mcam nih... :'(


Apa perlu aku buat ni???... Masa Part 1 Bel aku biasa2 je.. Part 2 pun... Part 3 pun... Adoi...

Okay, Jangan takot... Allah kan ada... Tapi kita kena ada usaha kan?? Tarik nafas... Hembus...
Aku akan bukak balik buku2 Part 1, 2, 3... hahaha.. Malu je... Takpe, biar malu sekarang.. Kang dapat result mesti cemerlang.. keh keh keh... Kita tak tahu rezeki kita... kadang2 Allah swt bagi rezeki tanpa kita tahu...

Fighting!! Fighting!! Berusaha.. Berdoa dan Bertawakal... 

Wassalam.... :D