Friends, Just Feel Better... =D

Anda begitu berharga... begitu juga dengan saya...

Assalamualaikum semua... (padahal aku je yg bace).. hew hew...


Entri kali ni berkenaan anda begitu berharga... L'OREAL.. hehehe....

Hurm, aku rasa aku da kembali tenang, sangat tenang... mungkin disebabkan aku jumpe kawan2 tadi ada candle light dinner... wakakaka... (blackout sudah kedai Mak Mah)..

Tadi macam2 borak dgan sahabat lama yang sama... Cerita dorang ada yang bahagia, perit, pedih...
Baru sedar, hidup di sekolah dan rakan di sekolah sangat lah berbeza dengan sahabat yang baru di U...

Hidup kita tak semua indah.. Kita patut bersyukur apa yg Allah swt kurniakan kepada kita... Jangan cepat mngeluh.. Jika kita mngeluh, kita seakan2 tidak percaya rezeki Allah..

Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur, nescaya Aku tambahi nikmat-Ku kepadamu, dan demi sesungguhnya jika kamu kufur, sesungguhnya azab-Ku amat keras.” (Ibrahim: 7). 


 “… dan Kami akan memberi balasan kepada orang-orang yang bersyukur.” (Ali Imran: 145)

Tengok gamba di atas, rasa syahdu je... sayu je... Walaupun tiada kaki, tapi tetap gagah untuk meneruskan kehidupan nya :'( ... Adakah kita sekuat dia??

Jadi, kita patut bersyukur apa yang Allah berikan kepada kita..

Orang kata untunglah pandai, kelas atas je.... no no no... Tak mau kata gitu... Mungkin kita tak cerdik seperti dia tapi Allah kurniakan nikmat yang lain yang kita sendiri rasa tak tidak mengetahui nya.....

Waallahuallam,... :D