Friends, Just Feel Better... =D

Adakah aku akan set kan 27hb April adalah tarikh KERAMAT??

Assalamualaikum...



Kenapa dgan 27hb neh?? hehe... Tarikh result UiTM keluar... Gulp....
Patut ke kita takot??
Patut ke rasa seram??

Tak yah lah rasa semua itu.. Kita kan dah berusaha n bertawakal je lah kepada yg Esa..
Aku rasa macam pointer aku akan menurun... Sebenarnya aku taknak lah turun, sebab nanti cgpa aku makin menurun.. Tapi dah rezeki, terima je la kan..

Aku sebenarnya bersalah.. Sangat bersalah apa yg dah aku lakukan start sem lepas2...

Hurm... Satu lagi aku nak sangat satu roommates dengan Fazatil n Zaty.. Bukan nak ambik kesempatan atas dorang yang pandai neh,, Tapi aku nak rasa tercabar dengan dorang untuk rasa rajin belajar..
Masa sem 2 aku ada roomate dengan dak akaun, Fazlin. Tapi takda kesempatan nak rasa tercabar sebab jatuh 'cinta' plak en.. kah kah kah...

Apapun aku doakan n harap yang dekan tetap dekan, yang belum ada rezeki sem lepas, aku rasa rezeki korang sem ini dan seterusnya.. Amin.. :)