Friends, Just Feel Better... =D

Mood



Assalamualaikum semua...

Topik hari ini ialah saya tiada mood (poyo lebeh)...

Tapi semalam mang takda mood nak buat apa2... tetiba je rasa taknak borak ngan sapa2 kat fb... Komen kat fb kawan pun, sebab kena seru. Komen nak taknak je..

Baru nak layan John Carter, mak ayah seru aku... aku pause jap... Nak layan balik, aku dgar keletang kelentung... aku pause, kawan anta msg... Dia geram ngan mamat mana ntah dengan kawan2 U dia aku tak kenal.. Nak reda kan hati dia.. Tapi taktau mcm mana nak buat...Sorry kawan takdapat nak tolong yang sebaik mungkin maybe sebab mood aku pun lebeh kurang kau je.. HAHA..

Nyesal lak tadi sebab mood aku, aku takdapat tolong dia dalam kegeraman.. Aku letak gamba smiley kat cover photo kat fb aku sebab dia pernah buat macam tuh kat aku... HAHA...