Friends, Just Feel Better... =D

Lesen


Assalamualaikum... Jawab2..

Lesen oh lesen... Bila laa nak dapat pegang lesen sendiri punya.. Tengok lesen orang wat muka sedeh dan muka paling kesian....
Time akak aku nikah ritu, kawan2 ada cite kisah2 dorang, yelaaa lama tak jumpe kan.. Tetiba terbit kisah LESEN... Arghhhh hepi nya korang dapat lesen ye... Aku?? Hanya tersengih macam kerang wangi... =P..

Balik rehat2... aku panggil my mummy n kebetulan daddy ada situ...

Adek : Mak, teringin la nak buat lesen... Nak ada kete... waaaaa....
Mak : Tunggu la abih belajar..
Adek : Alorh.. Semua orang dah buat... Jeles lah...
Ayah : Biar ayah jadi driver... Ayah bukan wat pape kat umah...
Adek : (Ish, biar betik bapak aku ni..) ... HAHA.

Aku cakap lah seribu kali pasal nih.. Mang mak ngan ayah takkan bagi punya lah aku amik sebelum kerja... Aku tak penah malu pun takda lesen... Ramai je kawan takda lesen... Tumpang sudah... janji tong2 minyak kat depa... muahahaha...

Tengok lah aku ada lesen nanti... Orang pertama naik mesti la aku dulu.. HAHA... Then, Mummy n Daddy (gedik).. Pastu kakak2, kawan2 n lastly ialah kekasih ku Taylor Kitsch..  Selama ni tumpang dia je... huhuhu... =P..