Friends, Just Feel Better... =D

Horoskop

Assalamualaikum semua...
Bila dah baca tajuk atas nih, korang pkir apa eh?? haha...  Ke ada yang dah tau aku nak cite apa... Ni aku nak share something...
Dulu masa aku sekolah2.. aku selalu tengok kawan2 aku layan horoskop nih.. Apa horoskop nih..? Tipu lah tak tahu kan? haha.. Aku penah dengar sapa ntah cakap solat tak diterima selama 40 hari.. Bayangkan solat kita tak diterima selama sebulan lebih..
Aku pun tanya lah Cikgu Maths kesayangan aku, Cikgu Fatimah Ismail. Time tuh form 4..
[Cikgu, betul ke lau kita baca horoskop nih, solat tak diterima selama 40 hari?]
[Cikgu cakap : Betul lah tu. Kalau nak menidakkan takpe lah, mang dituntut dan wajib.. ]

Nak mengukuhkan apa yang aku cakap nih...

Tengok, Ustaz Azhar Idus pun cakap macam tuh... Terang lagi nyata.. Apapun sapa yang tak tahu, skarang dah tahu kan? Stop lah baca, jangan tengok dah.. Tenung pun jangan.. Hahaha.. Yelah Iman kita kadang2 bukan kuat.. Benda yang tak boleh lah nak dibuatnya...

Kalau korang nak penerangan yang cukup, boleh search je 'Hukum mempercayai Horoskop'. Ada hadis tentang perkara ini..

Sekian. =D