Friends, Just Feel Better... =D

Sound


Assalamualaikum... Waaachaaa...

haha.. Tetiba aku teringat masa aku part 1.. Mula2 masuk kelas.. Kawan takda.. Takda sapa sudi kawan dengan aku.. Yelah aku nih muka sombong.. Sapa nak kawan... haha... Lama2 aku dapat kawan budak angsana. Sama blok.. Da r baik.. Nama dia Nur Izzati..

Aku nih bila dalam kelas, jangan harap aku nak cakap ngan laki lagi2 mula2 nak berkenalan... Time tuh aku kawan dengan Ikram je.. Sebab dia friendly.. Tak sombong langsung.. Suka tegur.. Dia disenangi ramai.. Dia lah lelaki paling rapat dengan aku time tuh.. Hari2 msg dia.. Hahaha. 

Jam 1200 mesti time lunch.. Aku n zaty nak balik g beli makanan.. Dalam perjalanan tuh, aku nampak budak laki kelas aku kat luar pejabat Indera Sakti.. Apahal dorang ada kat sini.. Malu giler nak jalan.. Wat muka tak malu je lah.. Tetiba seorang laki menegur aku.. Aku pandang sekali je lah.. Dia cakap sesuatu membuatkan aku terkejut dan rasa pelik...

F : Kau mang tak pandai nak cakap dengan lelaki eh?
S : ???????

Aku terpikir.. Kenapa dia cakap macam tuh eh?? Aku rasa wajar lah kalau aku buat macam tuh kan??
Tension gak rasa..
Bila aku terlalu peramah.. aku kena sound jugak.. Kuat melayan lelaki..
Bila aku garang kena sound jugak...
Bila aku jalan macam jantan pun kena sound gak...

P/s : Makhluk berakal di muka bumi Allah ini tak pernah puas apa yang dimiliki nya...Dan tidak pernah rasa puas terhadap makhluk berakal yang lain.. Fikir2 kan lah...

# Peringatan untuk diri dan kawan2..