Friends, Just Feel Better... =D

Kerja Sambilan

Assalamualaikum...

Sementara cuti yang berbulan-bulan menunggu keputusan ijazah, aku cuba2 mencari kerja kat Wangsa Walk semalam... Tapi hari ni takda call pun... Sedihnya... Hari isnin hari tuh aku hantar borang kerja kat Jusco, tak call gak pun.. Maybe aku pernah kerja kat situ dia taknak ambil dah kot... Sekarang nih kawan aku dah dapat kerja sebagai pembantu klinik.. Aku ada mintak gak.. Tapi tak dapat... Sebab aku berkelulusan diploma.. Aku dah cakap yang aku taktau dapat tawaran ke tak.. tapi dia still taknak... Haih...

Hah, semalam ada Syarikat apa ntah call aku.. Jadi Marketing Executive... Perghhh.. Aku nak!! Dia tanya aku berkelulusan diploma kan? Akan sambung Degree ke? aku cakap taktau lagi... Tapi dia cakap lau masuk bulan 9 kan? aku cakap yep... Dia kata nak kerja sini sekurangnya 6 bulan kontrak... Haih, takda rezeki aku la kot... Even aku cakap nak pun... Ayah aku bukan bagi pun.. Dia nak gak aku sambung degree...

Isnin hari tuh pun ada Syarikat apa ntah call aku untuk jadi promoter... Gaji masyuk gak... Malangnya tempat jauh giler... Interview kat Puchong.. Sangatlah jauh.. Aku tak pergi pun.... Ayah ngan mak aku membebel tak bagi.. hahaha....

Takpe lah.. Aku yakin, akan ada rezeki Allah yang lebih baik dari ini....

Doakan saya dapat degree... Walaupun result tak cantik mana pun... huhuhu...
Believe in Allah... ='D

Wassalam....

nampak macam orang bekerjaya tak? kekeke...