Friends, Just Feel Better... =D

Semua orang pernah melakukannya....


Entri aku sume pasal kawan je... Tak lain tak bukan lah....

Hurm.. bila sebut perkataan kawan mesti teringat kenangan yang baik o sebaliknya...
Aku sedar aku bukanlah insan yang baik dalam dunia nih... 
Manusia berhak berubah dan takda sapa berhak menghalanginya... 
Takda siapa pun yang sempurna.. Manusia takkan trlepas dari membuat kesilapan... dalam 1 jam ada je kesilapan dilakukan...Lagi2 kesilapan dengan kawan.. satu perkataan pun boleh membuat seseorang itu terasa... hurm.. TERASA...

Kenape kita nak terasa?? nak merajuk??.. 
Maybe ada satu hari tuh kita pun pernah buat seseorang itu terasa sampai kita tidak sedar waktu bila kita wat orang itu terasa...

Tipulah kan lau aku tak terasa nan kawan2 aku sendri.. tapi bila aku pkir2 balik.. ntah2 aku lagi banyak wat dorang terasa smpai merajuk.. 

Aku tak suka bergaduh mulut n taip kat wall fb kata macam2... SEBAB bila aku da start buat, last2 mesti aku yg mengalah.. mesti terkena balik tempias n terasa sendri... 
Mak aku da cakap dah jangan mulakan... Biarlah dorang uh.. Maklum lah mak 'REMAJA'.. Asyik nak memberontak je... Asyik nak menang je...

Secara jujur aku tak boleh takda kawan.. Hidup tak sempurna.. Tapi kawan2 aku leh hidup tanpa seorang kawan yg lain... aku nak rasa macam dia.. Tak perlu rasa kena pijak... Tak perlu jadi orang yang turut kata ja... 

Takpe r... cukup lah rasa dihargai oleh Mak Ayah... Dan rasa dihargai oleh Allah swt yg sentiasa beri aku peluang dalam dunia yang fana nih...