Friends, Just Feel Better... =D

Semangat!!!

Berjuang.... Jihad

Assalamualaikum... 
Semalam hari bersejarah buat semua pelajar UiTM melihat, menengok result kat email masing2 dengan hati berdebar2 dengan mengharapkan pulangan yang baik....

Aku tengok n baca status kat facebook, ada yang terlalu hepi... ye maybe dekan... ataupun pointer meningkat dengan mendadaknya.... dan ada yang terlalu sedih.. :'(

Yang hepi uh, aku hepi lah gak... 


Yang sedih... Aku sangat empati kat dorang... Ye, aku pernah rasa jugak bila berada posisi kejatuhan... aku rasa nak kuar air mata darah... rasa nak meraung...apakan daya sudah tertulis... 
Aku cuba redakan hati ni... Ambik masa yang sangat lama... Kawan2 selalu gak bagi semangat kat aku untuk terus berjuang... 

Kepada kawan2 yang kecewa... terus kan berjuang... ada masa lagi... rezeki kita tidak kemana.. Jangan berputus asa..

Firman Allah Taala:

(Surah Yusof ' Ayat 87)

Ertinya:  Dan janganlah kamu berputus asa dari rahmat serta pertolongan Allah.  Sesungguhya tidak berputus asa dari rahmat  dan pertolongan Allah itu melainkan kaum yang kafir. 


Asalkan hati kita tetap dengan Allah swt.. Percaya kepada Allah... Solat tak tinggal... dan sentiasa berdoa..
Mulakan azam baru.... Istiqamah...