Friends, Just Feel Better... =D

Relakan Perpisahan.. Anda akan bahagia.. :D

.

Assalamualaikum... 

Bila umur dah meningkat.... Fikiran pun dah semakin matang dan jauh ke hadapan... (Mak aih, ayat nak bombastik je....)
Sekarang ni aku kena pkir mana halal dan mana yang haram... Kita tak boleh menghalalkan benda yang haram... Kalau benda tuh haram, ia tetap haram je walau apa pun cara untuk menghalalkan nya.... Contoh paling kuat adalah COUPLE sebelum kahwin... 

Haih, berdosa nya aku... Ye larr, aku bukan lah insan yang baik seperti muslimah yang lain... Mak aku pun dah meletakkan kepercayaan yang penuh kat aku yang aku tak pernah kapel... Sebenarnya dah lama aku sedar tentang haram nya kapel nih.. Tapi aku buat jugak.. Adakah aku kategori yang tidak menyayangi Allah...?? Dan tidak menyayangi ayah ku sendiri?? Y_Y ... Arghhh.. Kecewa dengan diri sendiri...

Sekarang ni kami berdua sedar dan relakan perpisahan... Dia pun sedar akan keburukan ini... Kadang2 aku takut gak... Tak guna gak nak takut2.. Kalau sudah tertulis dia bukan jodoh aku, nak wat cam ne... Jerit lah sekuat hati dan menanges lah air mata darah sekalipun... Kita kena redha gak akhirnya... T_T

Sekarang nih, apa yang penting aku kena fokus kan pada pelajaran.. Aku sedar bnyak syaitan nak menyesatkan manusia (terutamanya Salbiah).. adeh... aku kena kuatkan iman... Perang hati... eyaaaaaaahhhhh.......

Perpisahan ni bukan boleh wat kita mati pun, malah kita akan mndapat sesuatu yang terbaik untuk diri kita sendiri...

Semoga Salbiah SINGLE sampai terdetik nak kahwin.. (gatal.. macam orang nak...)

Sekian, Wassalam...