Friends, Just Feel Better... =D

Sharing Moments

Assalamualaikum...

Hari ni aku nak ceritakan kisah di kelas Tax370.. haha.. Apa yang specialnya?? Lecturer baru masuk di pertengahan akhir nak dekat2 exam nih... kekeke... Sir Azman dah bersara, tu yang lect baru masuk...

Madam memperkenalkan diri dia... Dia beritahu yang dia nak kitorang sharing moments dengan dia kat depan papan putih nih... Madam pun pilih nama.. dan Orang yang bertuah itu adalah aku... hahaha..

Kawan2 semua bersorak, maklumlah i kan retis segera... hahaha.... Aku pun bersemangat nak bercerita..
'Assalamualaikum.. Nama saya Nur Salbiah binti Abdul Rahman.. Tinggal di Taman Keramat.. Erm apa yang korang nak tahu??'
Hahaha.. Aku tanya balik kat dorang... Semua senyap.. Aku dah berjoget2 kat depan cari idea.. Tetiba aku cakap dua hari lepas.... Jeng2... Rahsia... Hahaha..

Hari khamis pulak..
Giliran Shameer rasanya...
Dia mempersembahkan lagu 'Sahabat'... Siap bawak gitar.. Semangat2.. Bagus2.. Terharu sebab dorang record muka aku skali... Lagu aku kan... hahaha...

Hari selasa..
Giliran my best friend Zaty, aku gelak gila2... Biarlah budak2 kelas yang tahu.. kekeke...
Giliran Hanis cerita pasal bercuti dengan family n lemas... =DD

Hari Khamis
Giliran my best friend ever.... Ini sangat terharu...
Kebetulan aku duk belakang sekali dalam kelas.. Sebab dah penuh.. Datang lambat pulak tuh... Dia menceritakan pasal aku... Sob sob sob... Aku tak sangka giler dia nak cite pasal aku... Depan kelas pulak tuh.. Aku nyorok2 sebak sebenarnya.. Tapi aku cover2.. Retis kan... hahaha...


Aku harap persahabatan kita kekal even ada masalah besar sekalipun antara kita.... ='DD
Love u Lala, Zaty n Hanis...