Friends, Just Feel Better... =D

Kenangan

Assalamualaikum.

Tiba-tiba hati terdetik nak bukak almari, Then aku ternampak buku diari aku.. Diari lah sangat! Lama jugak aku tak menulis kat dalam buku tu.. Agak2 mak baca tak.. Sebab yang simpan buku kat dalam almari tu mak aku.. Kalau aku jadi Mak.. Maybe aku baca kot apa yang anak aku tulih.. kehkehkeh.. Apa pun aku tak marah pun.. Bukan nya ada rahsia pun.. Semua nya pasal hidup aku je.. Bagus jugak Mak Ayah aku tahu.. hehehe...

Apa yang ada dalam buku ituh?? Biodata aku, Siapa yang aku crush. haha.. Semua itu zaman hingusan.. Fiuh fiuh... Ada pula biodata Mr A dan masih tersemat dalam buku tuh.. Haih..Lama jugak aku tak jumpa dia.. Last jumpa time dia Form 5 lah.. Sungguh tragedi..

Bila belek satu per satu muka surat, rasa nak tergelak, rasa nak menangis, rasa nak ter ter ter.. semuanya ter....

Naseb baik tak lupa, hari tu Amir Jumri hantar whatsapp kat aku... Lebih kurang 3 pagi macam tuh.. Rupanya Biodata aku dulu yang pernah bagi kat dia dulu.. Ces.. hahaha... Tahun 2006 kot... Lamanya.. Dia mang sahabat yang baik.. Simpan lagi eh kertas aku bagi.. hahaha...

Ini dia.. hahahaha


Aku grey kan alamat aku.. Takut orang masuk meminang... hahaha
Lawa gak tulisan tahun 2006. =P


Semuanya dalam kenangan... Sangat best.. =DD