Friends, Just Feel Better... =D

Suka dan duka


Alhamduillah.. Bila dah sem 5 nih, aku rasa happy sket... Alaaaa belum blaja lagi leh la cite.. haha.. tp mang rasa best sebab rumet semua baik2... Senyum2... Bagi salam.. Wah bersyukur nya... Bilik 3 orang pun luas... Wangi lagi.. hahaha... Senang nanti aku study dengan tenang kan.... Dak akaun kelas lain pun dekat2 bilik aku...Takda tension2 mcam sem lepas.. =D...

Tetapi... yang tak hepinya... Aku teringatkan dia.... Sedih nya... Apa yang dia tengah buat sekarang nih eh?? Sekarang nih aku deactive fb sebab taknak borak dengan sesapa...  Nanti aku mengharap lagi kan... haha... Diam mah... Sekarang nih aku tak jumpe dia lagi.. Setiap hari aku berdoa jangan lah jumpe dia kat mana2... Nanti aku malu n taktau nak cakap apa... Kat fb boleh lah.. Bukan face-to-face kan..

Bagus jugak hidup dengan cara macam nih... Kredit aku pun takda la habis macam sem lepas.. haha.. Aku nak jadikan sem nih dan seterusnya lebih baik dari sem2 yang sebelumnya... =D ... Terima kasih Ya Allah!

Tapi yang peliknya... Aku rasa lapar la pagi2.. Bila dah sampai DM.. Aku beli air ja... Makan semalam pun nasi ngan telur goreng ja... Aku takda selera lah... Aku nak mengadu kat mak.. Tapi aku dah janji taknak kol mak n ayah pasnih... Jahat tak?? Takda lah cuma taknak menyusahkan dorang pikir pasal aku.. Malam2 bila takleh tido mesti ingatkan dorang.. Aku pun taktau nape.. padahal sebelum2 nih takda pun.. Aku rasa mang dah tahap forever alone... hahaha...

Apapun.... Takda pape... Haha..
K lah Wassalam... =D