Friends, Just Feel Better... =D

Berselerak.. Bersepak...


Assalamualaikum....

Waaa.. Semenjak aku duk dua bulan kat rumah selalu kena marah...(sebelum2 ni macam tak).. haha.. Ayah selalu membebel.. Mak takda pun membebel.. Ada lah sekali.. Mak kalau da membebel esok baru benti... Tapi salah aku gak... Aku ni suka selerak kan barang.. Tengok bilik pun dah boleh tahu.. Mak dah masak sangat perangai anak dia yang COMEL nih.. muehehe... 
Ayah cakap.. aku ni buat selerak macam kat hostel aku.. Mana tak nya... masa aku kat hostel pun selalu kena marah dengan Hajar... Ina pun ada lah skit2.. hahaha... Aku pun taktau lah.. Memang takda skill menyusun barang.. Lau susun pun mesti ada selerak sket.. Hahaha... 
Perghh tak leh jadi nih.. Takut tak diterima oleh orang yang nak jadikan aku suri dia... (gatal).. (-0-)...
hahaha...

Alah.. ini disebabkan kemalasan yang sedang melanda diri.. haha..