Friends, Just Feel Better... =D

Sopan


Assalamualaikum... 

Nama saya Nur Salbiah binti Abdul Rahman... Panggil saje Nur.. Alaaa mcm cite Nur Kasih... hehehe (gelak sopan).. Awak jangan lah tegur saya macam tuh, saya malu lah... hehehe (gelak sopan tuk kali kedua).
Arghhhhhh.... Aku tak boleh... Tak boleh nak sopan... Sopan pada tempat lah macam kat rumah bakal mentua ke (gatal)... Kalau dengan lelaki mesti terbongkar gak dgan 'kesopanan dan tatasusila'. Muehehehe...

Selalunya aku tengok lau perempuan masa kecik ganas giler.. Bila besar, dah remaja gitu.. Ayu sungguh.. Kalah Ayu Raudhah (bukan nama sebenar)... 
Tapi aku?? Apsal macam ni gak gaya nya... Kenapa tak ayu cam orang lain?? tak feminin langsung, tengok aku jalan pun orang leh gelak (sabo)... Huhu..

Ramai remaja sekarang pakai beg tangan or beg sandang... Tapi aku?? Jalan mang lenggang kangkung... Aku mang ada beg.. Takkan nak pakai beg tuisyen form 3 punya kot..?? =..=
Ritu kuar ngan Hajar, aku kena tegur... Mang kau ni suka lenggang... bahaha.. 
Sampai Hajar n Ina siap belikan aku handbag yang boleh isi buku tuk g kuliah sempena birthday aku.. Aku terperanjat.. Mak aih.. Malu nya nak pkai.. Sebab first time lah.. Dorang nih saje nak kena kan aku ke.. bahaha.. Aku pun bawak lah beg tuh... Bila jalan ngan beg tuh rasa cam ayu n chomel gile la kata kau... haha.. Bila sampai kat kelas.. Muka aku tahap da takda darah... Dorang gelak!!!! Arghhh aku rasa nak lari,... waaaa.... Semua pakat gelak n perli2 aku.. Tension gler.. Lama2 tuh takda la dorang gelak.. Sebab gaya aku mang dah feminin kot.. Tu kalau pkai baju kurung... 

Kalau keluar jejalan.. Adeh, orang lain semua pakai bergaya.. Mang ada style.. Aku tengok diri aku.. Mak siap cakap lagi.. Baju banyak2 mak beli... Kamu pkai yang tuh gak... Sampai naik pudar baju tuh... =..= .. 
Aku rasa ramai member perasan baju aku kot. Asyik sama.. Hahaha.. Aku bnyak tshirt je.. Ayah siap cakap, kamu sesuai pakai jersey je.. =..=. Sampai ati..

Haaa.. Ritu aku g library, aku cari tempat kosong nak study (rajin tol anak Rahman ni, padahal mengorat).. Aku punya la cari tempat sambil memanjangkan leher macam zirafah..(melampo). Tangan aku ditarik!!
Aku tengok ek eleh Ina ngan Wati Dimple rupenya.. Dorang gelak terbahak2.. Aku tnya kenapa... Dorang kata muka aku mintak penampar... =..= Bengis gler... Puiii... Aku rasa muka cam tuh la paling chomel...

Arghhh cakap lah apa pun... Taylor Kitsch tetap suka aku!! Wek... ^_^.. 
Harap2 Taylor baca blog aku neh (harapan je la)... =P